Skip to main content

Po prvi put bez straha od posla

Neću dugo, jer ne mogu. Uhvatio me virus, prehlada, šta li je. Groznica, temperatura i sve što uz to ide. A ja, realno, tek počela da radim i... ne bojim se! Po prvi put se ne bojim da ću dobiti otkaz zato što sam tek počela da radim, a razbolela se. Po prvi put ne moram da zovem koleginicu i menjam smenu zato što sam pod temperaturom. Po prvi put ne moram da radim ovakva. Po prvi put se ne bojim da posao neće biti urađen, jer nisam tamo. Po prvi put mogu da radim od kuće, jer je takva priroda ovog posla.
  I ne mogu da se ne zapitam, nije li baš ovakvo stanje, da živiš bez straha od života, jer život nisu samo lepe stvari, trebalo uvek i zauvek biti normalne u našem društvu? Društvu u celini, mislim. Ne mogu da se ne setim svih muka koje sam imala ranije, dok sam radila za druge. Bilo da su mi deca bolesna ili ja, nikad nisam dobila pravo na odmor. Samo na promenu smene, da bih naveče bila sa decom. A ja sam išla na posao u svim stanjima. To je bilo normalno.
  A sada? Ehhh, lepote. Uz sve ostalo što se desava lepo vezano za Udruženje, dobili smo pravo na dostojanstven život u svim uslovima. Ne, ne moram da se pojavim u kancelariji sa gomilom maramica šireći svoje stanje svima koji me pogledaju. Ne moram raditi jedva držeći glavu na ramenima. O daaa, nemam baš mira, pa sam od kuće, kad mi je bilo dovoljno dobro, uradila neke dobre stvari. I nastavila da odmaram. Lepo li je! Smatram da svi treba da imaju ovakav tretman, ovakve mogućnosti i ovakvu saradnju sa kolegama-prijateljima. Zato sam duboko ubeđena da je način za to u zajednici sličnomišljenika. Odoh sada, da spustim glavu da odmara na jastuku. Sutra je novi dan. A u ponedeljak dan za nova stvaranja na poslu!

Comments

Popular posts from this blog

Ja u očima drugih

Iz neobjašnjivih razloga, kad sam zašla u neke tinejdžerske godine i počela komunikaciju sa momcima, simpatijama, onima kojima sam se ja dopadala, nikad nisam bila stidljiva. Niti sam pokazivala da osećam da, zbog mojih fizičkih nedostataka ili osećaja potpuno bezvredne individue, nemam samopouzdanja. Naprotiv, svi su me doživljavali kao izuzetno samouverenu osobu. Dešavalo se da mi neki ljudi, godinama kasnije, priđu i kažu da su bili ludo zaljubljeni u mene, ali mi nisu smeli prići ni spomenuti to, jer su mislili da bi ih grubo odbila. Odbila da, grubo verovatno ne, ako ne preteraju neke granice. I nikad mi nije bilo jasno kako sam se to ponašala, šta je to napravilo taj štit oko mene, da je samo jedna osoba na svetu primetila da nešto krijem, i da se ne ponašam u skladu sa onim što osećam, moj najbolji drug iz onog velikog društva, Ć.   I nikad nisam bila od onih cura koje nešto posebno pate posle raskida sa momcima, gube glavu ili bilo šta slično. Kad se priča završi, ona je gotov

Smrt mog muža

  Živeli smo skoro godinu dana zajedno. Za to vreme, tih devedeset i treće i devedeset i četvrte smo obišli njegovu rodbinu u obližnjim mestima, bili kod njegovih rođaka u Borovu Naselju. Odatle se skoro celim putem vratili peške, jer nije bilo prevoza, a on je morao na posao sutradan. Bili kod mojih na severu Srbije. Izlazili,  zabavljali se, smejali, planirali, uživali. Da nije bilo uticaja sa strane.    Moji roditelji su, bez obzira na to što sam ja bila u drugom stanju, insistirali da mi vodimo život onako kako su ga oni zamislili. Neću da grešim dušu, mama je tu bila glavni akter. Tata bi dolazio sa njom u kontrole i po nekoliko puta dnevno. Da vide da li smo se probudili, šta smo jeli, da li sam skuvala, šta sam skuvala, da li sam oprala veš, spremila kuću, namestila i razmestila krevet, ko nam dolazi u goste, kako se ponašam, šta sam kome ispričala, zašto sam ispričala.... Valjda je bila sreća što mi je sama trudnoća bila takva da sam jako malo spavala. Oko sat i po do dva u to

Anastasija i Zvoneći Kedri Rusije

    Na fb-u, jedan čovek je često citirao Anastasiju. Meni, do tad, nepoznatu osobu, ali su mi svi ti citati bili duši bliski. Kako god sam probala da nađem nešto o njoj, nije išlo. A svaki me je citat nekako terao da vidim još. Moj prijatelj, koga zovem duhovnim bratom, me je kontaktirao i popričali smo o svemu, kad je spomenuo da on ima devet od deset knjiga o Anastasiji! Uh, sreće moje. Kad mi je prosledio, te kad sam se dočepala čitanja, nisam mogla da je pustim. Znam da treba da spavam, znam da je odmor preči od bilo koje knjige, ali prosto, ovo mi je bio lek za dušu. Pročitala sam skoro hiljadu i po stranica za četiri dana. Više noći, ako ćemo pravo ;)    Anastasija je neko koga ne mogu da prepričam, zapravo. Da bi ste razumeli o čemu se radi, zaista trebate pročitati bar jednu knjigu, mada toplo preporučujem svih deset, iako ja pročitah samo tih devet. Anastasija i njeni zvoneći kedri Rusije su doneli neka nova otkrića u mom životu. Nove poglede na sve. Ili stare, zapravo, jer