Skip to main content

Simpatična simetrija željenja

Setih se vremena kad sam bila daleko mlađa i imala žive snove o tome kakav treba da bude moj neki tamo budući, hajmo reći, partner. Gledajući previše filmova, morao je biti vodoinstalater, električar, majstor za računare, bravar, automehaničar, ljubitelj uređivanja dvorišta, jednako da voli i kuce i mace, pritom da bude dobar, ali nežan dreser, jer sam ja prenežna oko naredbi. Mislim da nisam nešto zaboravila oko kućnih radinosti, ali recimo da nisam. No, to nije sve. Trebalo bi da lepo peva, svira neki instrument, makar kao hobi, obavezno da ima ritam i da zna da pleše. Da ne pije. Da je duhovit toliko da se smejem do suza. Da je načitan. Da ga zanimaju slične stvari poput mene. Da mu je tema poboljšanja načina življenja tema o kojoj može pričati bez prestanka. Da mu nije teško ponekad skuvati. A da mu ni kućni poslovi nisu strani. O da, da govori bar jedan strani jezik, po mogućnosti engleski. Da voli i dobre automobile i duge šetnje. Da je omiljen u društvu. Dobar čovek, moralan, prijatelj.Da voli prirodu, obavezno. Do mere obožavanja i spajanja sa istom.... Žao mi je sad što sam ovo počela pisati preko telefona, pa ne mogu dobro izvući paralelu između toga što napisah i sebe.
  No, hajmo ovako, unazad. Volim prirodu i jako mi je žao što nemam dovoljno vremena i prostora da provodim tamo. Dobra žena, moralna, prijatelj... drugačije nego ranije, u svakom slučaju. Opreznije. Omiljena u društvu "mojih" ljudi, dakle delimično. Volim automobile, dobar je svaki koji vozi bez kvarova. Duge šetnje, da. Engleski, dva od tri nivoa. Kućni poslovi svakodnevica. Kao i kuvanje. Često i mnogo više od toga. Ovo oko pričanja je smešno- žensko sam, stoga volim da pričam o zanimljivim temama. Duhovitost.. nekad bila baš duhovita. Sad, kao da nemam vremena? Svašta, ali.. Retko, retko, retko popijem. Instrument- i što sam znala, zaboravila. Kao i ples, a baš sam volela... I pevanje sam batalila...Dreserka, hahaha- samo u nuždi.
Sve ono ostalo.. uređenje dvorišta, zaboravila. Vodoinstalaterski poslovi- pfff, kao i bravarski, elektro i slični.
Stoga ostaje činjenica da sam gledala previše filmova! Te da mu odelo baš saliveno stoji. I poslovno i radno! Verovatno kao i meni trenerka ili farke :D

Comments

Popular posts from this blog

Ja u očima drugih

Iz neobjašnjivih razloga, kad sam zašla u neke tinejdžerske godine i počela komunikaciju sa momcima, simpatijama, onima kojima sam se ja dopadala, nikad nisam bila stidljiva. Niti sam pokazivala da osećam da, zbog mojih fizičkih nedostataka ili osećaja potpuno bezvredne individue, nemam samopouzdanja. Naprotiv, svi su me doživljavali kao izuzetno samouverenu osobu. Dešavalo se da mi neki ljudi, godinama kasnije, priđu i kažu da su bili ludo zaljubljeni u mene, ali mi nisu smeli prići ni spomenuti to, jer su mislili da bi ih grubo odbila. Odbila da, grubo verovatno ne, ako ne preteraju neke granice. I nikad mi nije bilo jasno kako sam se to ponašala, šta je to napravilo taj štit oko mene, da je samo jedna osoba na svetu primetila da nešto krijem, i da se ne ponašam u skladu sa onim što osećam, moj najbolji drug iz onog velikog društva, Ć.   I nikad nisam bila od onih cura koje nešto posebno pate posle raskida sa momcima, gube glavu ili bilo šta slično. Kad se priča završi, ona je gotov

Smrt mog muža

  Živeli smo skoro godinu dana zajedno. Za to vreme, tih devedeset i treće i devedeset i četvrte smo obišli njegovu rodbinu u obližnjim mestima, bili kod njegovih rođaka u Borovu Naselju. Odatle se skoro celim putem vratili peške, jer nije bilo prevoza, a on je morao na posao sutradan. Bili kod mojih na severu Srbije. Izlazili,  zabavljali se, smejali, planirali, uživali. Da nije bilo uticaja sa strane.    Moji roditelji su, bez obzira na to što sam ja bila u drugom stanju, insistirali da mi vodimo život onako kako su ga oni zamislili. Neću da grešim dušu, mama je tu bila glavni akter. Tata bi dolazio sa njom u kontrole i po nekoliko puta dnevno. Da vide da li smo se probudili, šta smo jeli, da li sam skuvala, šta sam skuvala, da li sam oprala veš, spremila kuću, namestila i razmestila krevet, ko nam dolazi u goste, kako se ponašam, šta sam kome ispričala, zašto sam ispričala.... Valjda je bila sreća što mi je sama trudnoća bila takva da sam jako malo spavala. Oko sat i po do dva u to

Anastasija i Zvoneći Kedri Rusije

    Na fb-u, jedan čovek je često citirao Anastasiju. Meni, do tad, nepoznatu osobu, ali su mi svi ti citati bili duši bliski. Kako god sam probala da nađem nešto o njoj, nije išlo. A svaki me je citat nekako terao da vidim još. Moj prijatelj, koga zovem duhovnim bratom, me je kontaktirao i popričali smo o svemu, kad je spomenuo da on ima devet od deset knjiga o Anastasiji! Uh, sreće moje. Kad mi je prosledio, te kad sam se dočepala čitanja, nisam mogla da je pustim. Znam da treba da spavam, znam da je odmor preči od bilo koje knjige, ali prosto, ovo mi je bio lek za dušu. Pročitala sam skoro hiljadu i po stranica za četiri dana. Više noći, ako ćemo pravo ;)    Anastasija je neko koga ne mogu da prepričam, zapravo. Da bi ste razumeli o čemu se radi, zaista trebate pročitati bar jednu knjigu, mada toplo preporučujem svih deset, iako ja pročitah samo tih devet. Anastasija i njeni zvoneći kedri Rusije su doneli neka nova otkrića u mom životu. Nove poglede na sve. Ili stare, zapravo, jer