Skip to main content

Duša moja mila

   Lepa moja, odnelo nas vreme... Odnelo na neke baš čudnovate strane. Lepa moja, gde god bile, šta god se desilo, moramo se snaći. Sami ili ne, moramo ići dalje, jer stajanje u mestu ne postoji. To je iluzija, zamka za napredovanje koje nikad niko nije uspeo da zaustavi. Lepa moja, ti si ona koja je prošla svašta i izborila se sa svačim. Ti si ona koja je raširila svoja krila da oni oko tebe mogu da polete. Ko je shvatio, shvatio je. Ko nije, možda hoće, ali ne mora. Lepa moja, ti si svoju ultimativnu žrtvu već podnela. Ne jednom, već bezbroj puta zarad onih do kojih ti je stalo. I sve je to u redu. Tako je trebalo biti. Ali u isto vreme, dok ti pokušavaš druge da podigneš, tvoja duša čezne za tobom. Toliko duboko, tiho traži te u tuđim pokušajima, planovima, razmišljanjima. Jer, lepa moja, dok si ti gledala druge, zaboravila si sebe. Jedinu bitnu srž u celoj toj priči. Sve je u redu, lepa moja, treba pomoći, kad god se može. Lepa moja, ali de.. prvo sebi, pa onda drugima. Sada je tebi pomoć potrebna, čisto da budeš ono što jesi, tvoja duša te zove da se ponovo spojite i budete ono jako što ste oduvek bile, večno jedinstvo. Nema potrebe da gledaš tamo negde, oni prihvate ili ne, urade ili ne, ali ti i dalje zapostavljaš sebe.
  Sećaš se, lepa moja, kako smo nekad ja, tvoja duša i ti, bile bliske? Sećaš se, mila moja, kako smo stopljene u topli zagrljaj pravile pripreme za vreme koje dolazi, znajući da neće biti lako? Lepa moja, dosta je drugih, vrati se sebi, nedostaješ. Nedostaje ta toplina dovoljna da ugreje svačije srce na ovoj planeti i u čitavom postojanju. Nedostaje ona ljubav, apsolutna ljubav za sve živo što postoji. Nedostaje ona moć da promeniš svaku negativnost u nešto što to nije. Nedostaješ mi, lepa moja. Nedostaje tvoj smisao, tvoje postojanje, misli o tebi. Ne zarad drugih, već zarad sebe same. Nedostaje ona spona koja te je uvek vezivala za Nebo. Nedostaje jačina tih spona, nedostaje snaga, energija, volja. Nedostaješ mi, milo moje, nedostaješ samoj sebi.
  Ja sam tvoja duša, tvoj večni dom, onaj topli koji ti nikad niko nije mogao obezbediti u tvom životu. Jer ti si apsolut i to i tražiš. A to imaš u meni. Ja sam tvoja duša, ona koja te apsolutno razume, apsolutno saoseća, podržava, voli, čuva i štiti i uvek sam tu za tebe. Samo me pozovi, lepa moja, kao što smo to radile toliko puta.. Pozovi me da ti se nađem, da živim zajedno sa tobom, ne negde kraj tebe, kao nezvani gost. Ja tebe volim bezuslovno, sa svim onim što jesi i znaš da jesi. I svim onim što još nisi osvestila, lepa moja. Vreme je. Krajnje je vreme da uzmeš svoj život u svoje ruke, okreneš glavu od svih koji nešto traže, a ne mogu da daju ono što tebi treba. Budimo tim i napravimo čuda! Najzad im je vreme, lepa moja. Došlo je i to, dočekasmo. I da ti kažem, zaslužili smo! Volim te, mila moja! Apsolutno, bezuslovno te volim i čekam da me zoveš, da budemo jedno i napravimo ono zbog čega smo ovde- da živimo život! 

Comments

Popular posts from this blog

Ja u očima drugih

Iz neobjašnjivih razloga, kad sam zašla u neke tinejdžerske godine i počela komunikaciju sa momcima, simpatijama, onima kojima sam se ja dopadala, nikad nisam bila stidljiva. Niti sam pokazivala da osećam da, zbog mojih fizičkih nedostataka ili osećaja potpuno bezvredne individue, nemam samopouzdanja. Naprotiv, svi su me doživljavali kao izuzetno samouverenu osobu. Dešavalo se da mi neki ljudi, godinama kasnije, priđu i kažu da su bili ludo zaljubljeni u mene, ali mi nisu smeli prići ni spomenuti to, jer su mislili da bi ih grubo odbila. Odbila da, grubo verovatno ne, ako ne preteraju neke granice. I nikad mi nije bilo jasno kako sam se to ponašala, šta je to napravilo taj štit oko mene, da je samo jedna osoba na svetu primetila da nešto krijem, i da se ne ponašam u skladu sa onim što osećam, moj najbolji drug iz onog velikog društva, Ć.   I nikad nisam bila od onih cura koje nešto posebno pate posle raskida sa momcima, gube glavu ili bilo šta slično. Kad se priča završi, ona je gotov

Smrt mog muža

  Živeli smo skoro godinu dana zajedno. Za to vreme, tih devedeset i treće i devedeset i četvrte smo obišli njegovu rodbinu u obližnjim mestima, bili kod njegovih rođaka u Borovu Naselju. Odatle se skoro celim putem vratili peške, jer nije bilo prevoza, a on je morao na posao sutradan. Bili kod mojih na severu Srbije. Izlazili,  zabavljali se, smejali, planirali, uživali. Da nije bilo uticaja sa strane.    Moji roditelji su, bez obzira na to što sam ja bila u drugom stanju, insistirali da mi vodimo život onako kako su ga oni zamislili. Neću da grešim dušu, mama je tu bila glavni akter. Tata bi dolazio sa njom u kontrole i po nekoliko puta dnevno. Da vide da li smo se probudili, šta smo jeli, da li sam skuvala, šta sam skuvala, da li sam oprala veš, spremila kuću, namestila i razmestila krevet, ko nam dolazi u goste, kako se ponašam, šta sam kome ispričala, zašto sam ispričala.... Valjda je bila sreća što mi je sama trudnoća bila takva da sam jako malo spavala. Oko sat i po do dva u to

Nastasja Nedimović, žena, majka, sestra, čovek, borac

   Pre malo dana sam saznala za "neku tamo" Nastasju Nedimović i njenoj borbi za goli život. Da, ona je meni bila "neka tamo" zato što ne pratim vesti, ne pratim dešavanja na medijima, samim tim ni sport. Silom prilika, najčešći program koji je kod nas upaljen su crtani filmovi. A naveče, kad moj sin zaspe, obično drugi gledaju nešto svoje. Stoga sam mnogo neupućena u skoro sva dešavanja koja su mnogima uobičajena svakodnevica. Da li ste vi čuli za Nastasju Nedimović? Odlično ako jeste. Ja zaista nisam do neki dan.   Kad sam pročitala delić njene priče, koja kaže da je u šestom mesecu druge trudnoće, morala roditi dete pre vremena, zbog raka koštane srži koji je otkrila tada, te da je prilikom tog zahvata imala dva preloma, jer su joj kosti postale toliko krhke, zamislila sam se. Možete li vi da zamislite taj bol prilikom samog porođaja? A bol koji prožima celo biće novopečene majke koja ne sme svoje dete da uzme u naručje, da joj se kosti ne bi slomile? A bol kad