Skip to main content

Maja Ikica Milosavljević

  Kao neko ko želi da učestvuje u menjanju ljudskih navika verovanja, nekako se oslanjam na one ljude koji imaju tu energiju, specifičnu, jaku, ali nežnu. Zapravo, izuzetno toplu. Veliki sam poštovalac ljudi koji imaju snage, volje i energije da prepoznaju u sebi ono više od očiglednog. Neki od njih imaju takve senzacije od ranog detinjstva, ali ih sklanjaju u stranu, što zbog nerazumevanja sopstvenih senzacija, što zbog nemogućnosti da ih podele sa nekim ko bi ih razumeo i usmerio. Stoga se, iako imaju takve senzacije od kako znaju za sebe, takoreći, godinama kriju u senci svojih spoznaja i rade upravo u tom svetu, daleko od svih. A kad zabljesnu u javnost, kad osete momenat koji ih vuče ka tome, takve ljude treba slušati, upijati sve što kažu i primenjivati što više možemo od rečenog.
  Mnogi misle da takvi ljudi postoje samo tamo negde, na Zapadu ili Istoku, jer smo naučili da je uvek tamo nešto lepše, bolje i kvalitetnije. Maja Ikica Milosavljević je primer domaćeg kvaliteta! Kroz njene reči možete osetiti tu toplinu Duše koja se spaja sa istinama o kojima govori. Možete se prepustiti u potpunoj predaji onoga što ona ima da kaže, a ima zaista mnogo toga, i prosto upijati tu energiju kojom zrači. Ona nije dugo u javnom životu, ali ostavlja itekakav trag! Svaki njen video, tekst koji je napisala, intervju koji je dala.. nosi u sebi one istine kojima bi svi trebali da težimo. Ali ona daje i odgovore na pitanja kako se do toga dolazi. Ako vas interesuje smisao života, možete da joj se obratite. Ako ste u dilemi oko bilo čega, ako vas interesuje čovečanstvo u celini, uloga naše dece, naših roditelja, naših prijatelja i, uslovno rečeno, neprijatelja. Ona ima odgovore za sve. Ona je neko ko me fascinira njenom prirodnošću, ako sam se dobro izrazila. Kod nje nisam čula aroganciju, niti potrebu za dokazivanjem. Prosto, tako je kako je i tu nema razloga da se ubeđuje bilo ko, da se nameće nešto što je različito, da se sili ono što ne treba. Tolika doza odmerenosti u veličini koja ona jeste, svojstvena je upravo onima koji su svoj Put pronašli i idu njime tempom koji im je prosto dat. Kad nju gledam, jednostavno vidim da ona nikad nije sama, da su oko nje bića koja su tu da pomognu svima i da je uvek u sigurnim rukama. Njena posvećenost misiji koju ima je, takođe fascinantna. Postoje mnogi ljudi koji svoje misije iz nekih razloga sklanjaju na stranu. Ali ona je toliko čvrsto u svojoj, da je fascinantno sve vezano za nju. Ona prosto pleni pažnju, jer iz nje izvire ona prava, originalna istina, nevezana za bilo koja ljudska ograničenja.
   Ona je pravi primer čoveka velikim slovom ispisanog, koji živi svoj život punim plućima, pomažući ljudima. Njena plemenitost se ogleda u njenom pogledu, vedrini, osmehu, gestikulaciji, samoj pojavi. Skromnost je odlika velikih- ta joj parola nekako baš leži. Svima koji žele da prošire svoje vidike, da saznaju više o univerzalnim temama koje nas sve muče, preporučujem širokog srca našu veliku Maju Ikicu Milosavljević! Ona vas uvodi u svet Anđela i Arhanđela koji su nam tako bliski, a tako malo, zapravo, znamo o njima. Ona priča o odnosima u našim životima koje trebamo rešiti i lekcijama kojima nam služe.  Ona je ta koja može da vam pomogne u vezi bilo čega što želite da rešite u svom životu. Ponekad je dovoljno samo poslušati njene video materijale koje je snimila za vas. Ali, ako vam treba više, kontaktirajte je. Izaći će vam u susret. Zato je tu. Maja Ikica je jedna topla, plemenita, velika duša, spremna da služi čovečanstvu. Izdala je knjigu u web izdanju, Alfabet postojanja, na engleskom jeziku. Želim reći da je ona jedna od onih koja zaslužuje mnogo više pažnje, po mom mišljenju, jer je neko ko istinski radi ono što radi, predata je tome srcem, dušom i telom!
   Lično sam, pomalo, ne mogu reći skeptična, ali oprezna od koga bih i sama zatražila pomoć, jer smatram da je dosta ljudi na tom nekom duhovnom putu, slično meni. Ali Maji se predajem u ruke, bez trunke razmišljanja, jer kroz ono što sam videla i osetila u vezi nje, stekla sam potpuno poverenje u nju. Majo, hvala ti neizmerno na svemu što si do sada uradila za druge i na onome što ćeš tek da uradiš! Ostavila si neizbrisiv trag do sada, a znamo svi koliko još ima posla pred tobom! Želim ti ispunjenje i snagu na tvom putu, jer ljubav je ono što živiš, a sve ostalo dolazi po potrebi! Volim te, Marija!

Comments

Popular posts from this blog

Ja u očima drugih

Iz neobjašnjivih razloga, kad sam zašla u neke tinejdžerske godine i počela komunikaciju sa momcima, simpatijama, onima kojima sam se ja dopadala, nikad nisam bila stidljiva. Niti sam pokazivala da osećam da, zbog mojih fizičkih nedostataka ili osećaja potpuno bezvredne individue, nemam samopouzdanja. Naprotiv, svi su me doživljavali kao izuzetno samouverenu osobu. Dešavalo se da mi neki ljudi, godinama kasnije, priđu i kažu da su bili ludo zaljubljeni u mene, ali mi nisu smeli prići ni spomenuti to, jer su mislili da bi ih grubo odbila. Odbila da, grubo verovatno ne, ako ne preteraju neke granice. I nikad mi nije bilo jasno kako sam se to ponašala, šta je to napravilo taj štit oko mene, da je samo jedna osoba na svetu primetila da nešto krijem, i da se ne ponašam u skladu sa onim što osećam, moj najbolji drug iz onog velikog društva, Ć.   I nikad nisam bila od onih cura koje nešto posebno pate posle raskida sa momcima, gube glavu ili bilo šta slično. Kad se priča završi, ona je gotov

Smrt mog muža

  Živeli smo skoro godinu dana zajedno. Za to vreme, tih devedeset i treće i devedeset i četvrte smo obišli njegovu rodbinu u obližnjim mestima, bili kod njegovih rođaka u Borovu Naselju. Odatle se skoro celim putem vratili peške, jer nije bilo prevoza, a on je morao na posao sutradan. Bili kod mojih na severu Srbije. Izlazili,  zabavljali se, smejali, planirali, uživali. Da nije bilo uticaja sa strane.    Moji roditelji su, bez obzira na to što sam ja bila u drugom stanju, insistirali da mi vodimo život onako kako su ga oni zamislili. Neću da grešim dušu, mama je tu bila glavni akter. Tata bi dolazio sa njom u kontrole i po nekoliko puta dnevno. Da vide da li smo se probudili, šta smo jeli, da li sam skuvala, šta sam skuvala, da li sam oprala veš, spremila kuću, namestila i razmestila krevet, ko nam dolazi u goste, kako se ponašam, šta sam kome ispričala, zašto sam ispričala.... Valjda je bila sreća što mi je sama trudnoća bila takva da sam jako malo spavala. Oko sat i po do dva u to

Nastasja Nedimović, žena, majka, sestra, čovek, borac

   Pre malo dana sam saznala za "neku tamo" Nastasju Nedimović i njenoj borbi za goli život. Da, ona je meni bila "neka tamo" zato što ne pratim vesti, ne pratim dešavanja na medijima, samim tim ni sport. Silom prilika, najčešći program koji je kod nas upaljen su crtani filmovi. A naveče, kad moj sin zaspe, obično drugi gledaju nešto svoje. Stoga sam mnogo neupućena u skoro sva dešavanja koja su mnogima uobičajena svakodnevica. Da li ste vi čuli za Nastasju Nedimović? Odlično ako jeste. Ja zaista nisam do neki dan.   Kad sam pročitala delić njene priče, koja kaže da je u šestom mesecu druge trudnoće, morala roditi dete pre vremena, zbog raka koštane srži koji je otkrila tada, te da je prilikom tog zahvata imala dva preloma, jer su joj kosti postale toliko krhke, zamislila sam se. Možete li vi da zamislite taj bol prilikom samog porođaja? A bol koji prožima celo biće novopečene majke koja ne sme svoje dete da uzme u naručje, da joj se kosti ne bi slomile? A bol kad